Rifle campagna Primavera Estate 2013

The new spring summer campaign,,it,it has the flavor of a return to the origins in search of the most authentic soul of the brand,,it,genuinely devoted to denim,,it,The shooting is set in an industrial loft in a historic area of ​​Milan,,it,that of the Navigli,,it,is the protagonist in every shot,,it,t-shirt e blue-jeans delave’ per lui,,en,hot shorts and dungarees for her,,it,The author of the images is the young photographer,,it,Paolo Zerbini,,it,while the interpreters are the models,,it,Michael Liboni,,zu,the Italian Bianca Vitali,,it,as a sign of continuity with the previous campaign,,it,Giulio Fratini,,it,exponent of the third generation of the family that created Rifle and brand ambassador,,it,The three beautiful,,it,young and carefree choose jeans as an authentic expression of their way of being,,it 2013 Rifle ha il sapore di un ritorno alle origini alla ricerca dell’anima più autentica del marchio, genuinamente votata al denim.

Lo shooting è ambientato in un loft industriale in un’area storica di Milano, quella dei Navigli.

Il denim è protagonista in ogni scatto: t-shirt e blue-jeans delave’ per lui, hot short e salopette per lei.

L’autore delle immagini è il giovane fotografo, Paolo Zerbini, mentre gli interpreti sono i modelli Michael Liboni, l’italiana Bianca Vitali and, in segno di continuità con la campagna precedente, Giulio Fratini, esponente della terza generazione della famiglia che ha creato Rifle e ambasciatore del brand.

I tre belli, giovani e spensierati scelgono il jeans come espressione autentica del proprio modo di essere, a real manifesto of the desire for independence and freedom outside of the schemes and fashions,,it,Rifle campaign Spring Summer 2013SCENARIO,,it.

Be first to comment

Leave a Reply

Contenuto non disponibile
Consenti i cookie cliccando su "Accetta" nel banner"

This site uses Akismet to reduce spam,,en,Learn how your comment data is processed,,en. Learn how your comment data is processed.