“Lifexperience” Tucano

Tucano presented at its flagship store in Piazza Cadorna an exhibition dedicated to the projects realized by the students of the major schools of,,it,Tucano has decided to participate in the Design Week as a protagonist with the aim of expanding its brand opportunities,,it,trying to understand the attitudes and expectations of those who live design as a means to co-create engaging and rewarding experiences,,it,"Lifexperience" Tucano,,pt,demonstrates the desire to be at the center of unique and participatory experiments,,it,proposing multiple modes of relationship between brand and consumers,,it,creating and sharing content,,it,information,,it,solutions for the world we will inhabit,,it,"Lifexperience,,en,TucanoSCENARIO,,pt design – Domus Academy, IED, Politecnico di Milano, NABA. Tucano ha deciso di partecipare alla Design Week come protagonista avendo come obbiettivo di ampliare le proprie opportunità di marca, cercando di capire le attitudini e le aspettative di chi vive il design come mezzo per co-creare esperienze coinvolgenti e gratificanti.

With “Lifexperience” Tucano dimostra la volontà di essere al centro di sperimentazioni uniche e partecipative, proponendo molteplici modalità di relazione tra marca e consumatori, creando e condividendo contenuti, informazioni, soluzioni per il mondo che abiteremo.

of The. Vigorelli

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