Dsquared2 e Triumph Motorcycles Fuorisalone 2013

BIKER COUTURE per Dsquared2 e Triumph Motorcycles,,en,together for the Milanese Design Week,,it,In the Via Verri flagship store,,it,seemed to be at a cocktail on the road,,it,I do not hide the initial doubt on the actual coherence between the two brands,,it,I changed my mind as soon as I entered the entrance,,it,Two seemingly distant worlds,,it,but united by the unmistakable design,,it,the taste,,it,the dark side and the sharply gritty signs,,it,Bonneville T,,fr,Cranberry Red and Fusion White,,en,he dressed the store windows to be looked at,,it,she entered the walls to be flattered,,it,It has made itself felt to be noticed,,it,guests climbed into his saddle and posed for the portrait,,it,BIKERCOUTURE,,en,a social contest for the,,it,the best #bikercouture look of Design Week Milan 2013,,en insieme per la Design Week milanese. Nel flagship store di Via Verri, 4 pareva di essere ad un cocktail on the road.

Non nascondo l’iniziale dubbio sull’effettiva coerenza tra i due brand. Mi sono ricreduta appena varcato l’ingresso. Due mondi apparentemente lontani, ma uniti dal design inconfondibile, il carattere, il gusto, il dark side e i segni smaccatamente grintosi. The mythical Bonneville T 100 Cranberry Red and Fusion White ha vestito le vetrine dello store per farsi guardare, è entrata tra le pareti per farsi adulare, si è fatta sentire per farsi notare.

More than 100 ospiti sono saliti sulla sua sella e hanno posato per il ritratto #BIKERCOUTURE, un social contest per il “the best #bikercouture look of Design Week Milan 2013” launched on the official Facebook page some time ago,,it,and fed into live twitting during the cocktail,,it,A Social Media presence that confirms the avant-garde eye of,,it,Dan Caten,,nl,behind the mirror is the leitmotif of the brand and continues to maintain its consistency in all relational moments and in all communication channels activated,,it,I due twin-designers,,en,during the cocktail,,it,they immersed themselves in the crowd of the event,,it,mixing up among us press officers,,it,fashion victim and real motorcyclists,,it,all characters that perfectly match the designed Biker Look,,it,Dan Caten chatted,,it,walked and immortalized moments of an evening in which everyone had the heart ahead and the head,,it,to home,,es,Dsquared2 and Triumph Motorcycles Fuorisalone 2013SCENARIO,,it, e alimentato in live twitting durante il cocktail. Una presenza Social Media che conferma l’occhio avanguardistico di Dean&Dan Caten: behind the mirror è il fil rouge del brand e continua a mantenere la sua coerenza in tutti i momenti relazionali e in tutti i canali di comunicazione attivati.

I due twin-designers, durante il cocktail, si sono immersi nella folla dell’evento, mischiandosi tra noi addetti stampa, blogger, fashion victim e veri e propri motociclisti, tutti personaggi che sposano perfettamente il Biker Look ideato. Dean&Dan Caten hanno chiacchierato, camminato e immortalato momenti di una serata in cui tutti avevano il cuore avanti e la testa… a casa!

of Erika Fabiano

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